K O M U N I K A T

Spółka z o.o. TARGOWISKA w Poznaniu informuje, że w dniach od 31 października do 02 listopada 2025r. organizuje okolicznościowy kiermasz handlowy na parkingu przed cmentarzem Junikowo – od bramy głównej od strony ulicy Grunwaldzkiej do narożnika z ulicą Cmentarną, zgodnie z załącznikiem nr 1.

Zainteresowanych udziałem w kiermaszu Spółka zaprasza do złożenia wniosku o przydział miejsca handlu. Wnioski można składać osobiście w siedzibie Spółki w Poznaniu, ul. Górecka 104 pok. 5A, w godzinach  9:00 do 12:30 lub mailem: l.bartoszak@targowiska.com.pl. Wniosek powinien zawierać wskazanie miejsca handlowego oznaczonego na mapce. Mapka dostępna jest na stronie internetowej www.targowiska.com.pl w zakładce Jarmarki lub w siedzibie Spółki przy ulicy Góreckiej 104.

Sprzedaż miejsc kiermaszowych nastąpi w dzień złożenia wniosku w siedzibie Spółki od 20.10.2025r.

Uczestnikom kiermaszu przysługuje prawo wykupienia kilku miejsc handlu, wyłącznie na własny rachunek i we własnym imieniu. Wykupionych miejsc nie można przekazywać osobom trzecim, pod rygorem cofnięcia rezerwacji. Rezerwacja wykupionych miejsc obowiązuje do godziny 9:00 każdego dna trwania kiermaszu. Po upływie wyznaczonej godziny rezerwacji miejsca, obsługa kiermaszu może wskazać je handlującym na zasadzie dziennej doraźnej opłaty.

Warunkiem uzyskania rezerwacji miejsca handlowego na kiermaszu jest wpłacenie w kasie Spółki zadeklarowanej kwoty tytułem opłaty eksploatacyjnej i kaucji zwrotnej w wysokości 1000,00 zł brutto.

Kaucja będzie zwracana w terminie od 17.11.2025r. po przedstawieniu protokołu odbioru stanowiska handlowego podpisanego przez pracownika Spółki Targowiska obsługującego kiermasz. W przypadku uszkodzeń przedmiotu dzierżawy, Wydzierżawiający zleci naprawę uszkodzeń i ureguluje należność za wykonaną usługę z zabezpieczonej kaucji.

 

W przypadku, gdy wartość ewentualnych napraw:

– nie przekroczy wartości zabezpieczonej kaucji pozostała po wykorzystaniu kwota zostanie zwrócona dzierżawcy w terminie jednego dnia po dokonanym odbiorze przedmiotu uszkodzenia

– przekroczy zabezpieczoną kwotę (kaucji) Dzierżawca zobowiązuje się do pokrycia pozostałej wartości naprawy uszkodzeń pod rygorem wystąpienia przez Wydzierżawiającego na drogę postępowania sądowego.

W związku ze zmianą organizacji placu kiermaszowego codzienna dostawa towaru winna odbywać się w godzinach porannych do godziny 7:00, a w dniu 01 listopada 2025r. do godziny 6: 00 z zachowaniem bezpieczeństwa w ruchu i dojazdu do wyznaczonych miejsc handlu wszystkim uczestnikom kiermaszu. 

CENNIK OPŁAT EKSPLOATACYJNYCH KIERMASZOWYCH (wyłącznie na cały okres kiermaszu)

1/ place duże ( o pow. 35m2) za wyjątkiem stoisk o numerach 4,5,6,7,8,63,50 

–1 200,00 zł;

2/ place duże ( o pow. 35m2) o numerach 4,5,6,7,8,63,50 – 1 700,00 zł

3/ place średnie ( o pow. 29 m2) – 1 000,00 zł;  

3/ place średnie ( o pow. 23m2) – 900,00 zł;

 4/place małe (o pow.12 m2) – 750,00 zł;

5/ stoiska mała gastronomia – 2 000,00 zł;

6/ stoiska spożywcze w tym wyroby cukiernicze – 1 200, -zl.

UWAGA! Osoby prowadzące na kiermaszu działalność handlową na zasadzie doraźnej, bez wcześniejszego wykupienia miejsca, na wolnych w danym dniu miejscach handlowych – za każdy dzień handlu na placu o wielkości do 5 m2 uiszczają opłatę eksploatacyjną w wysokości 350, -zł, a za każdy dodatkowy, rozpoczęty metr powierzchni handlowej dzierżawca dodatkowo zapłaci 100 zł. Miejsca handlu dla handlujących doraźnie wyznacza obsługa kiermaszu.

Uwaga! Wzór umowy stanowi integralną część warunków przystąpienia do kiermaszu.